top of page

La xicoteta gran ajuda que farà que la nostra Parròquia puga seguir ajudant aquells qui més ho necessiten.

Tu ho fas possible!

DONO A MI IGLESIA

QUÈ ÉS DONOAMIIGLESIA?

Amb aquesta nova plataforma, es pretén facilitar la possibilitat de donar a l'Església a través de l’ús de les tecnologies i dels nous dispositius de comunicació.

www.donoamiiglesia.es és un portal de donatius per a l'Església catòlica que ha confeccionat la Conferència Episcopal Espanyola i que suposa un nou camí a l'abast dels catòlics i de tots els que confien en l'acció de l'Església per fer-li arribar els seus donatius.

Aquest portal, permet donar a l'Església una sola quantitat o quotes periòdiques, a criteri del donant. Aquests donatius es poden fer arribar, amb un senzill procediment, a cadascuna de les 23.000 parròquies que hi ha a Espanya, a les diòcesis o bé directament a la Conferència Episcopal.

La pàgina és 100% segura i en efectuar la transacció emet un comprovant de l'operació realitzada. A més, gestiona el certificat fiscal per a la deducció en la declaració de l'any vinent.

PER QUÈ NECESSITA LA PARRÒQUIA?

Són moltes les accions pastorals, litúrgiques i caritatives que la Comunitat Parroquial de Sant Jaume realitza en favor de moltes persones i famílies de la nostra ciutat d'Algemesí.

A més, el manteniment del temple, del Patronat, les ermites i capelles de la nostra demarcació fan imprescindible la participació econòmica de les persones que de bona voluntat puguen fer la seua aportació, que siga el que siga, sempre ajuda a portar de la millor manera aquesta tasca d'evangelització.

Hui se'ns demana de manera intensa la nostra participació, en la mesura de les nostres possibilitats a col·laborar amb la nostra Comunitat, per a que per molts anys i amb bones condicions puga seguir oferint el missatge de Crist a moltes generacions. Moltes gràcies!